Dbałość o smukłą sylwetkę i zdrowy styl życia są niewątpliwie w modzie, co przekłada się na wzmożone zainteresowanie wielu osób branżą fitness. W odpowiedzi na dynamiczny rozwój rynku sportowego powstał ogólnopolski program digital signage –benefit tv. Projekt adresowany jest do właścicieli ośrodków sportowych: siłowni, klubów fitness, a docelowo do ich klientów.
Sieć przekazywania informacji reklamowych za pomocą ekranów elektronicznych pozwala na dokładne dotarcie do konkretnej grupy docelowej – osób uprawiających sport. Projekt powstał z myślą o średnio zamożnych osobach w wieku 20-45 lat ceniących sobie aktywny wypoczynek i dbających o wygląd zewnętrzny. System reklamy wizualnej jest starannie opracowany i obejmuje wyselekcjonowane kluby z dużych miast Polski, które są popularne, nowoczesne oraz stawiają na ciągły rozwój.
Ramówka opracowana przez profesjonalistów, dostosowana jest do czasu treningu osób odwiedzających kluby fitness i trwa zwykle tyle, co przeciętny trening do 1,5h. Monitory zainstalowane są przede wszystkim przed urządzeniami kardio, gdzie odbiór treści wizualnych jest najdłuższy.
Ten niestandardowy sposób promowania sportu i zdrowego stylu życia w klubach fitness to nowe i skuteczne narzędzie marketingowe, z którego powinien skorzystać każdy producent z branży health&fitness. Plusem takiego formatu reklamy jest bieżąca aktualizacja treści on-line, co pozwala emitować najbardziej interesujące odbiorcę programy. Oglądając obraz wyświetlany na monitorach zamontowanych w ośrodkach sportowych, widz dowie się, jaką dietę powinien stosować, gdzie można uprawiać aktywność fizyczną, a wszystkie te informacje przeplatane są nienachalną reklamą. Ćwiczące osoby mogą jednocześnie rzeźbić sylwetkę oraz zdobywać cenne informacje na temat zdrowego stylu życia, żywienia i trendów w sportowej odzieży. Wysoka jakość merytoryczna programu z pewnością przyczyni się do sukcesu projektu w niedalekiej przyszłości, przekładając się na wyniki sprzedaży oferowanych produktów.
artykuł reklamowy