Gra Lyoness „Coin Rush“ czyni Facebook miejscem zabawy

Bezpośrednia komunikacja i interakcja z Uczestnikami Programu na Facebooku były dla Lyoness zawsze bardzo ważne, a teraz firma włączyła w to także element rozrywki. Gra społecznościowa  „Coin Rush” na Facebooku to dla fanów tego portalu nie tylko rozrywka, ale również okazja do wygrania nagród.

„Coin Rush“ jak dawniej Pacman

Zasady gry w „Coin Rush“ są bardzo proste. Tak jak w klasycznej grze zręcznościowej Pacman, gracz prowadzi bohatera przez różne światy  gromadząc przy tym przedmioty, starając się ominąć pułapki i uciec przeciwnikom. Może zbierać monety, które zasilają konto punktów oraz tzw. Power-Ups, dające różnorakie moce – na przykład zdolność przechodzenia przez ściany, większą szybkość lub nieśmiertelność. Znajomi na Facebooku, biorący wspólnie z uczestnikiem udział w grze, spełniają rolę jego pomocników. Wyświetlają się w polu gry jako przezroczyste awatary i jeżeli bohater znajduje się nad nimi, wrogowie nie mogą mu zaszkodzić.

Jeśli gracz skutecznie omija przeciwników, zbierając przy tym wiele monet, ma spore szanse na zdobycie dużej liczby punktów i wygranie jednej z losowanych co miesiąc nagród. Jednak nie tylko wysoka punktacja miesięczna daje szanse na wygraną. Wśród wszystkich uczestników zostaną rozlosowane nagrody dodatkowe m. in. iPad, iPhone lub Wii U, a w dniu zakończenia konkursu, tj. 30.09.2013 wśród graczy zostaną rozlosowane trzy nagrody główne: bon o wartości 2 000 EUR na dowolne zakupy, atrakcyjny telewizor LCD, i MacBook Air.

Stały kontakt z Lyoness na Facebooku

250.000 fanów –  Lyoness zgromadził już na Facebooku dużą wspólnotę. Oprócz międzynarodowej strony Facebooka firma prowadzi również strony dla fanów w ponad 20 krajach. Facebook daje Uczestnikom Programu możliwość bezpośredniego komunikowania się i interakcji z Lyoness Team. Poza grą „Coin Rush“ fani Lyoness mają na portalu dostęp do licznych informacji, atrakcyjnych promocji i konkursów.

Podaj dalej

Komentarze

komentarze/y



Redakcja Portalu BytomOnline.pl. Wszelkie uwagi prosimy kierować na adres e-mail: redakcja@bytomonline.pl

Pozostałe wpisy autora: Redakcja →