Jak promować ofertę sprzedaży nieruchomości?

, Jak promować ofertę sprzedaży nieruchomości?

Dla większości osób jedynym, skutecznym kanałem sprzedaży mieszkania jest serwis ogłoszeniowy. Co ciekawe w przypadku mniejszych miejscowości sprzedający dużo chętniej korzystają z tzw. poczty pantoflowej. Okazuje się jednak, że poza wspomnianymi kanałami promocji, możemy skorzystać z wielu alternatyw. Przedstawimy dzisiaj najbardziej skuteczne formy promocji w Internecie dla ofert nieruchomości.

Czy warto skorzystać z tematycznych katalogów stron?

Katalogi stron stanowią najczęściej moderowany zbiór adresów internetowych. Wszystkie wpisy podzielone są na kategorie tematyczne. Po umieszczeniu nieruchomości na portalu ogłoszeniowym warto zamieścić link w katalogu stron. Można wzbogacić go o chwytliwy tytuł oraz dodatkowy opis. Warto także dodać do wpisu słowa kluczowe, które ułatwią Internautom wyszukanie adresu. Przygotowując opis, dobrze jest rozbudować go o przymiotniki, które będą podkreślały zalety danej nieruchomości. W katalogach można promować nie tylko domy czy mieszkania, ale także działki.

Co da publikacja oferty na portalach tematycznych?

Jeżeli chcemy dotrzeć z naszym ogłoszeniem do określonej grupy odbiorców, to powinniśmy poszukać miejsc, do których Ci odbiorcy zaglądają. Portale o tematyce „nieruchomościowej” mają często charakter poradnikowy. Dlatego Internauci chętnie odwiedzają takie serwisy. A skoro już tam zaglądają, to mogą także trafić na zamieszczoną tam ofertę. Decydując się na publikację oferty na portalu tematycznym, warto najpierw sprawdzić jego popularność oraz poprosić o raporty pokazujące, jak wiele osób zagląda na daną stronę.

Czy publikacja na forach tematycznych może dać efekt?

Kolejnym miejscem w Internecie, gdzie można zamieścić ofertę sprzedaży nieruchomości, są tematyczne fora. Fora to tak naprawdę grupy dyskusyjne, na których Internauci wymieniają się doświadczeniami, zadają pytania lub próbują rozwiązać problemy. Skoro można tam spotkać osoby zainteresowane rynkiem nieruchomości, to z pewnością znajdzie się także temat skupiający osoby poszukujące domu lub mieszkania na sprzedaż. Biorąc udział w dyskusji i publikując ofertę swojej nieruchomości łatwiej dotrzeć do grupy docelowej, która jest zainteresowana zakupem. A to już połowa sukcesu.

Na czym polega siła mediów społecznościowych?

Siłą mediów społecznościowych jest potężna liczba aktywnych użytkowników. Jak dowodzą badania, blisko 99,3% Internautów korzysta z tzw. social media. Czyż to nie idealne miejsce do wypromowania swojej oferty nieruchomości? Dodanie ogłoszenia na lokalnych lub tematycznych grupach pozwoli trafić do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Ogłoszenie łatwo udostępnić wśród swoich znajomych, którzy „podadzą” je dalej. W ten sposób może trafić do osoby, która akurat szuka nieruchomości na sprzedaż. Alternatywą jest skorzystanie z płatnej reklamy w mediach społecznościowych, która wyświetli się wybranej grupie docelowej.

Cała akcja promocyjna, począwszy od przygotowania ogłoszenia, aż po jego promocję, wymaga dużego doświadczenia oraz umiejętności. Warto zatem powierzyć to zadanie specjalistom z zakresu nieruchomości Bytom, jako miasto gromadzi wielu przedstawicieli, do których należy między innymi biuro Re/Max Gold. W nim otrzymacie kompleksową pomoc w zakresie pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości.

fot. materiały prasowe

Komentarze

komentarze/y